به دلیل اینکه شاید کمتر کسی بداند پلکس تراپی مو چیست  در این مطلب به توضیح آن می پردازیم. این محصول به افرادی که موهای آسیب دیده دارند کمک می کند تا آنها به راحتی بتوانند موهای خود را رنگ کنند. در این روش موهای آسیب دیده به سرعت درمان می شوند. پلکس تراپی در واقع با آب رسانی به کوتیکول های مو و افزایش رطوبت آنها موجب ترمیم عمیق فیبرهای مو می شود.

پلکس تراپی باعث می شود تمام قسمت های موی شما از ریشه تا نوک آن، ترمیم شوند. پلکس ها موادی برای مقاوم سازی موها به شمار می آیند. این مواد زمانی که شما با مواد شیمیایی در حال کار کردن هستید، به رنگ یا دکلره یا مواد دیگری اضافه می شود تا از آسیب دیده گی احتمالی مو جلوگیری کند. با کمک پلکس ها می توانید به راحتی به کارهایی همچون رنگ کردن، فر زدن و صاف کردن موهای خود بپردازید.

پلکس تراپی مو چیست ؟

پلکس تراپی مو باعث می شود تمام قسمت های موی شما از ریشه تا نوک آن، ترمیم شوند. پلکس ها موادی برای مقاوم سازی موها به شمار می آیند. این مواد زمانی که شما با مواد شیمیایی در حال کار کردن هستید، به رنگ یا دکلره یا مواد دیگری اضافه می شود تا از آسیب دیده گی احتمالی مو جلوگیری کند. ب

ا کمک پلکس ها می توانید به راحتی به کارهایی همچون رنگ کردن، فر زدن و صاف کردن موهای خود بپردازید.از این روش برای درمان ، احیا و تقویت موهای آسیب دیده استفاده می شود. اگر زمانی که میخواهید موهای خود را رنگ و دکلره کنید از مواد پلکس در داخل رنگ و دکلره خود بریزید باعث می شود موهای شما در برابر رنگ و دکلره مقاومت بیشتری از خودشان نشان دهند.

عملکرد مهم پلكس تراپی مو چیست

مهمترین عملکرد این روش بازسازی موهای آسیب دیده می باشد. در این روش، پلکس ها روی قسمت های دی سولفید مو اثر می گذارند و موجب مقاومت آنها می شوند. این روش مربوط به آسیب دیدن مو می باشد و باید به صورت همزمان با رنگ کردن مو انجام شود.

این روش، حالت موهای شما را تغییر نمی دهد. پس بعد از انجام این روش نباید انتظار موهای صاف یا متفاوتی داشته باشید. در پلکس تراپی عواملی که موجب تخریب و کشسانی مو می شوند به صورت خنثی در می آیند و حالت طبیعی مو باز گردانی می شود.

در پلکس ها نوعی پروتئین وجود دارد که از آدامسی شدن مو جلوگیری می کند. در تمام ترکیب های موجود، پلکس و اولاپلکس ها موجب تقویت موی شما می گردند. بعد از پلکس تراپی، موهای شما مقاومت زیادی به رنگ و دکلره پیدا می کند.

پلکس تراپی مائده عرب

انواع پلکس تراپی مو

دو نوع پلکس داریم که می توانیم از آن ها استفاده کنیم.

  • وان پلکس
  • اولا پلکس

در نظر داشته باشید که پلکس تراپی میتواند وز مو را از بین ببرد اما ساختار اولیه مو را نمی تواند تغییر دهد و به عبارتی مو را صاف و لخت کند.  انجام این عمل باعث می شود مو نرم ، شاداب و مرطوب شود و کمتر در معرض موخوره قرار بگیرد. شما با خیال آسوده پلکس تراپی موهای خود را در سالن زیبایی مائده عرب انجام دهید.

فواید پلکس تراپی مو

به دلیل اینکه شاید کمتر کسی بداند فواید پلکس تراپی مو چیست، در این بخش به توضیح آن می پردازیم. تاثیرات و فواید پلکس تراپی مو گسترده و کاربردی می باشد برای مثال این روش موجب انعطاف پذیری موها می شود.

همچنین باعث می شود که ساختار موها نرم و لطیف شوند. پلکس تراپی تاثیر زیادی در براق شدن و شفافیت موها نیز ایفا می کند. اگر قصد دارید که موهای سالم خود را صاف نمایید پلکس تراپی گزینه مناسبی برای شما نمی باشد.

این روش موهای آسیب دیده و شکسته شده را به صافی و حالت ابتدایی خود بر می گرداند. این روش بیشتر خاصیت درمانی دارد. پلکس اضافه شده به مواد شیمیایی می توان ساختار کراتین موی شما را بهبود بخشد. یکی از تاثیرات و فواید پلکس تراپی مو، درمان شدن پل های گوگردی موجود در مو می باشد. این پل ها در حرارت های بالا از بین می روند. به عبارتی تمامی موهای سوخته یا نسوخته می توانند از فواید پلکس تراپی بهره ببرند.

افراد مختلفی نیازمند بهره بردن از تاثیرات و فواید پلکس تراپی مو می باشند مانند افرادی که موهای خود را به طور دائم رنگ می کنند. این افراد از آنجایی که در معرض خطرات مستقیم مواد شیمیایی مانند دکلره و رنگ مو هستند، باید از پلکس ها بهره ببرند تا آسیبی به موهایشان وارد نشود.

کسانی که موهای خود را پیوسته فر می کنند نیز به پلکس تراپی نیاز پیدا می کنند زیرا این افراد برای فر کرد موهایشان نیازمند قوی شدن ریشه موی خود می باشند. قوی شدن ریشه مو به وسیله پلکس تراپی امکان پذیر می باشد.

مزایا و معایب پلکس تراپی مو چیست

 

مزایا و معایب پلکس تراپی مو برای افرادی همچون آرایشگرها بسیار حائز اهمیت می باشد. همانطور که در بالا اشاره کردیم پلکس تراپی مزیت های زیادی دارد که قسمت اعظمی از آنها به تقویت مو مربوط می شوند.

اما این روش معایبی نیز دارد مانند بالا بودن هزینه آن برای ترمیم مو. هزینه این روش به خصوص در سالن های آرایشی چند برابر می شود.

این روش سرعت رنگ پذیری موی شما را کم می کند. اگر دوست ندارید مدت زیادی در آرایشگاه منتظر بمانید بهتر است پلکس تراپی را کنار بگذارید. پلکس تراپی به افرادی که دارای موی خشک و وز هستند توصیه نمی شود. متاسفانه در حال حاضر مواد اولیه موجود در بازار برای پلکس تراپی، فیک می باشند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره
مشاوره واتساپ
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟