ماسک عسل و روغن زیتون

ماسک عسل و روغن زیتون برای موها بسیار مفید می باشد. امروزه موی انسان در معرض آسیب های زیادی قرار دارد. غذای ناسالم ، آلودگی هوا ، شامپو و شوینده های بی کیفیت، استفاده بیش از حد از رنگ و دکلره و همچنین اسفاده از سشوار و اتو مو و… به موی انسان آسیب وارد می کند.

راه حل های وجود دارد که بتوانیم این آسیب ها را به حداقل برسانیم استفاده از ماسک عسل و روغن زیتون یکی از آنم ها می باشد.

این دو محصول دارای خواص بی نظیری هستند که برای پوست و مو خواص بیشماری دارند.  روغن زیتون دارای اسید‌های چرب مانند امگا ۳ است و خاصیت ضد اکسیدانی و التهابی دارد. این روغن ، یکی از بهترین منابع برای رطوبت رسانی به مو و پوست می باشد.

 

ماسک عسل و روغن زیتون

نحوه استفاده از ماسک عسل و روغن زیتون:

ابتدا در یک کاسه 3 الی 4 قاشق عسل را ریخته و بعد از آن به همین مقدار روغن زیتون اضافه نمایید. ترکیب را به خوبی مخلوط کرده و موهای خود را با برس شانه نمایید تا هیچ گره ای در آن نباشد. سپس به ارامی این مواد را به کف سر ، ریشه و ساقه مو بمالید تا به کلی جذب مو شوند. به مدت یک ساعت اجازهدهید مواد بر روی سر شما بماند، سپس با یک شامپو (ترجیحا برای شستشو موهای خود از شامپو بدون سولفات استفاده نمایید) موها را به خوبی آبکشی نمایید. توصیه می شود هرهفته یا دو هفته یکبار اینکار را ادامه دهید تا به مروز زمان شاهد موهایی سالم ، زیبا و براق باشید.

دریافت مشاوره
مشاوره واتساپ
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟