باید بدانید همانقدر که کراتینه مو می تواند مفید باشد ، همانقدر می تواند به موهای شما آسیب برساند. اگر شما از مواد کراتینه ارزان و بی کیفیت استفاده نمایید نه تنها موهای شما احیا نمی شود ، بلکه  به مرور زمان موهای شما به شدت آسیب میبیند و خورد می شود. پس حتما برای انجام اینکار به سالنی مراجعه نمایید که هم مهارت زیادی داشته باشد و هم مطمئن باشید از مواد اورجینال استفاده می نماید.ما به شما در مورد مواد کراتینه مو توضیحات لازم را می دهیم.

آیا از نقش بهترین مواد کراتینه مو بر روی سلامت، احیا و صافی موها مطلع هستید!؟ تمامی موها به صورت طبیعی از اثرات کراتینه برخوردار هستند. کراتین موجود در موهای لخت بسیار بیشتر از کراتین موهای وز و فر است. لذا درخشندگی و سلامت در موهای لخت و صاف بسیار بیشتر از موهای فر و وز است. از این رو بسیاری از افراد برای دستیابی به سلامت و محافظت از موهای خود، اقدام به بهره‌برداری از کراتینه کردن موها می‌نمایند. از این طریق می‌توانند پروتئین محافظ مو را به موها تزریق نموده و و احیا و سلامت آنها را نیز تجربه نمایند.

 اما برای اینکه بتوان به بهترین نحو از این موضوع بهره‌مند شد، انتخاب بهترین مواد کراتینه مو بسیار حائز اهمیت خواهد بود. با استقبال مخاطبین از روش کراتینه کردن موها برای دستیابی به موهای:

  • نرم
  • لخت
  • ابریشمی
  • صاف
  • سالم

و …، شاهد افزایش تولید انواع مواد کراتینه مو در بازار هستیم. برندهای بسیار زیادی اقدام به ارائه مواد کراتینه مو به بازار نموده‌اند. حال این سوال پیش می آید که چطور می توان بهترین مواد را شناخته و از آن بهره‌برداری نمود؟!؟

در کراتینه مو از چه موادی استفاده می گردد؟

باید بدانید همانقدر که کراتینه مو می تواند مفید باشد ، همانقدر می تواند به موهای شما آسیب برساند. اگر شما از مواد کراتینه ارزان و بی کیفیت استفاده نمایید نه تنها موهای شما احیا نمی شود ، بلکه  به مرور زمان موهای شما به شدت آسیب میبیند و خورد می شود. پس حتما برای انجام اینکار به سالنی مراجعه نمایید که هم مهارت زیادی داشته باشد و هم مطمئن باشید از مواد اورجینال استفاده می نماید.

موادی که ما برای صافی و احیا مو شما استفاده می کنیم فاقد فرمالدهید و آلدهید ( مواد سرطان زا ) است که این مواد کاملا گیاهی می باشد. موادی که شامل فرمالدهید و آلدهید هستند ، گیاهی نیستند ، آسیب زیادی به موهای شما می رسانند و ارزان قیمت می باشند. پس در انتخاب مرکزانجام صافی و احیا خود دقت نمایید.

مهمترین ویژگی‌های بهترین مواد کراتینه مو:

اگر به دنبال تهیه بهترین مواد کراتینه مو هستید، باید به برخی از ویژگی‌های مهم مواد کراتینه توجه نمایید. در این صورت می‌توانید بهترین مواد را خریداری نموده و شاهد تاثیرات فوق العاده‌ی آن نیز باشید. مواد مرغوب کراتینه مو علاوه بر تامین سلامت، احیای مو، ایجاد درخشندگی و جذابیت ظاهری، ماندگاری بالایی را نیز در بر دارند. از جمله ویژگی‌های مهم در این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

برخورداری از ماندگاری بسیار بالا:

مواد کراتینه ایده‌آل و خوب، باید از ماندگاری بالایی برخوردار باشد. فرمالدئید نوعی عنصر مخرب می‌باشد که در صورت وجود آن در مواد کراتینه، می‌تواند سبب پایین آوردن ماندگاری مواد گردد. لذا بهتر است موادی را برای کراتینه موهای خود انتخاب کنید که فاقد فرمالدئید باشد.

برخورداری از مواد مغذی در بهترین مواد کراتینه مو:

بهترین مواد کراتینه مو دربردارنده عناصر مغذی برای موها هستند. بهتر است موادی را برای کراتینه کردن مو‌های خود انتخاب نمایید که دربردارنده‌ی روغن‌های مفید باشد. روغن‌هایی از جمله: روغن آرگان، روغن بادام و غیره می‌توانند بر روی سلامت موها بسیار موثر باشند.

قابلیت آبرسانی در بهترین مواد کراتینه مو:

از دیگر ویژگی‌های بهترین مواد کراتینه مو، می‌توان به قابلیت آبرسانی آن اشاره نمود. موهای وز و آسیب دیده اغلب دارای کمبود رطوبت هستند. لذا یکی از راهکارهای مناسب برای از بین بردن وزی و خشکی موها، تامین رطوبت مورد نیاز آنها می‌باشد. این مواد می‌توانند با برخورداری از قابلیت آبرسانی، رطوبت مورد نیاز مو‌های آسیب دیده را تامین نمایند.

تامین حالت نرم کنندگی:

بهترین مواد کراتینه مو، هرگز سلامت موها را تهدید نمی‌کند. مواد باکیفیت و مرغوب نه تنها موها را صاف و یکدست می‌کند، بلکه حالت احیا و نرم کنندگی را نیز در بر دارد. از این جهت هرگز افراد با موهای خشک، آسیب دیده، وز و … مواجه نخواهند شد.

مواد کراتینه مو

بهترین روش صافی و احیا مو با توجه به نوع کراتینه مو

در مرکز کراتینه تخصصی مائده عرب از دو طریق به شما مشاوره رایگان داده می شود:

  • ارسال عکس موها در واتساپ
  • مراجعه حضوری

ما بیش از 20 روش برای صافی و احیا موها داریم ( نانوالکسیر ، نانولکسلی ، آنزیم تراپی ، آرژنین تراپی ، هیبرید سیستم ، بوتاکس مو ، ریباندینگ ، المنت و …. ) که با مراجعه حضوری به سالن با دستگاهای آنالیز پیشرفته پوست و مو موهاتیان را بررسی کرده و به شما مشاوره داده می شود که با توجه به جنس موهایتان ، میزان آسیب دیدگی ، رنگ موهایتان و … چه روشی برای صافی و احیا موهایتان مناسب می باشد.

چطور می‌توان بهترین مواد برای کراتینه موها را شناخت؟

بسیاری از افراد به دنبال راهکارهای مناسب برای شناخت بهترین مواد کراتینه مو هستند. نکته بسیار مهم در این زمینه، توجه به انواع گسترده‌ی این محصول است. تنوع گسترده در مواد کراتینه مو، بسیاری از افراد را دچار اشتباه و انتخاب نادرست، می‌کند. یکی از نکات بسیار مهم برای انتخاب دقیق و شایسته بین انواع مختلف این تولیدات، برخورداری از تجربه و تخصص بالا است. برخی از مواد کراتینه در درمان و احیا نقش موثری دارند. در مقابل برخی دیگر در صافی بسیار تاثیرگذار هستند.

یک آرایشگر حرفه‌ای با شناخت نوع و همچنین نیاز مو، می‌تواند بهترین مواد را انتخاب و از آن بهره برداری نماید. همچنین برخی دیگر از بوی تند و برخی دیگر از بوی ملایمی برخوردار هستند. از این جهت نمی‌توان برخی از فاکتورها را به عنوان مهمترین المان برای تشخیص بهترین برند و مواد کراتینه در نظر گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره
مشاوره واتساپ
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟