خواص ماسک روغن نارگیل برای مو

خواص ماسک روغن نارگیل برای مو بسیار زیاد می باشد. اگر  نیاز دارید که هر چه سریعتر موهای خود را ترمیم کنید ما به شما استفاده از این ماسک را پیشنهاد می کنیم. البته لازم به ذکر است تمامی این مواردی که به شما گفته می شود برای آسیب هایی که بصئرت سطحی به مو وارد شده اند ، کارآمد می باشد و اگر آسیب های وارد شده بسیار جدی می باشند باید زیر نظر متخصص اقدام به درمان آن ها کنید.

خواص ماسک روغن نارگیل برای مو

روغن نارگیل سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن است. در حقیقت این روغن به نوعی  روغن اشباع شده است که از خواص فراوانی هم بصورت خوراکی و هم بصورت موضعی دارد. از این روغن گیاهی سرشار از لوریک اسید است  که از آن در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. همچنین در آشپزی نیز برای پخت انواع غذا و شیرینی استفاده می‌شود. روغن نارگیل در کل یک لوسیون طبیعی مفید می‌تواند به حفظ سلامت، درخشندگی و شفافیت موهای شما کمک نماید.

ماسک روغن نارگیل با تخم مرغ:

این ماسک دارای خواص زیادی می باشد. ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل را به همراه ۱ عدد تخم مرغ ترکیب نمایید. کمی موهای خود را مرطوب کنید و این ماسک را بر روی موهای خود بمالید. در نظر داشته باشید ماسک بر همه قسمت های مو بطور مساوی زده شود. بگذارید به مدت 20 الی 30 دقیق بر روی موها بماند، سپس بشورید.

ماسک مو روغن نارگیل:

در استفاده از این ماسک بهتر است که از روغن نارگیل تصفیه نشده استفاده نمایید. موهای خود را به روغن نارگیل آغشته کرده و بگذارید 1 الی 2 ساعت این مواد بطور کامل به خورد موهای شما رود. سپس موه را با آب ولرم بشورید.

ماسک روغن کرچک و نارگیل:

روغن کرچک هم دارای خواص بیشماری می باشد که برای پوست کف سر بسیار مناسب است. این دو روغن را به اندازه یکسان با هم مخلوط نمایید و اجازه دهید 1 الی 2 ساعت به خورد موها رود، سپس موها را با آب ولرم بشورید.

دریافت مشاوره
مشاوره واتساپ
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟