زیبای ابرو و مژه ها، تاثیر بسیار زیادی در زیبایی کل صورت دارند. به همین خاطر، خانم های بسیار زیادی علاقه مند به استفاده از روش های زیبایی جهت زیبا کردن ابرو و مژه های خودشان هستند. لیفت مژه و ابرو یکی از بهترین روش ها جهت زیبا کردن ظاهر چشم و صورت است.

آشنایی با لیفت مژه و ابرو

باعث حالت دادن به چشم ها و ابروهای شما شده و شما می توانید با زیبایی منحصر به فردتر در جامعه حضور پیدا کنید. اگرچه بسیاری از آرایشگاه ها و کلینیک ها خدمات مربوط به لیفت مژه و ابرو را انجام می دهند؛ اما باز هم نیاز است که در انتخاب آرایشگاه و کلینیک دقت شود. مواد مورد استفاده در لیفت مژه، مزایا و معایب لیفت مژه و ابرو و … از جمله نکاتی هستند که می خواهیم در ادامه مقاله به آن ها اشاره کنیم.

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه در واقع یک روش زیبایی است که برای حالت دادن مژه مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش، از یک سری مواد خاص استفاده می شود که باعث تقویت مژه ها خواهند شد. این مواد می توانند رشد مژه را افزایش دهند و از طرفی به مژه ها حالت دهند. به همین خاطر، لیفت مژه می تواند یک روش اصولی برای فرم دادن به مژه های بانوان باشد.

لیفت ابرو چیست؟

برخی از بانوان ابروهای پر پشتی دارند و زمانی که ابروهایشان بلند می شوند، بسیار نامرتب و زشت به نظر می رسند. این اتفاق باعث می شود که بانوان همیشه نیاز داشته باشند، ابروهای خودشان را با روش های مختلف اصلاح کنند. لیفت ابرو، از جمله روش هایی است که می تواند برای بانوانی که ابروهای پرپشت و پرمویی دارند، مورد استفاده قرار گیرد.

در لیفت ابرو، موهای ابرو منظم می شوند و در کنار همدیگر قرار می گیرند. با کمک این روش، دیگر بلند شدن موهای ابرو باعث نامنظم شدن ابروهای شما نخواهد شد. به همین خاطر، لیفت ابرو می تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که همیشه دوست دارند، ابروهای منظم و همراستایی داشته باشند.

لیفت مژه و ابرو

 

ماندگاری لیفت مژه و ابرو چقدر است؟

یکی از سوالاتی که برای متقاضیان ماندگاری لیفت مژه و ابرو پیش می آید این است که ماندگاری لیفت مژه و ابرو چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ماندگاری لیفت مژه و ابرو، بستگی به نوع پوست و خود فرد دارد.

اما معمولا لیفت مژه حدود 2 الی 3 ماه ماندگاری دارد و پس از آن باید مجددا انجام شود. لیفت ابرو نیز بین 1 ماه و نیم تا 3 ماه ماندگاری دارد و پس از گذشت 3 ماه، می توان مجددا اقدام به انجام لیفت ابرو کرد.

مزایا و معایب لیفت برای مژه و ابرو

مزیت ها

  • امکان استفاده از ریمل و محصولات آرایشی در کنار استفاده از لیفت مژه و ابرو
  • فر کردن مژه ها بدون نیاز به فرمژه و هر محصول دیگر با لیفت مژه
  • تقویت شدن مژه ها و ابروها به واسطه رسیدن مواد مغذی به آن ها
  • بدون ایجاد آسیب به مژه و همچنین، ابروها
  • بدون ایجاد سوزش یا احساس سنگینی در چشم

معایب

  • احتمال بروز مشکلات چشمی در صورت استفاده از مواد نامناسب
  • عدم امکان انجام لیفت مژه در دوران بارداری و شیردهی
  • احتمال بروز آلرژی پس از استفاده از لیفت در افراد دارای آلرژی های دارویی
  • دارای قیمت نسبتا بالا

مواد مورد استفاده برای لیفت ابرو

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که بر روی ماندگاری لیفت ابرو و مژه تاثیر می گذارد، مواد مورد استفاده برای لیفت ابرو و مژه است. در صورتی که مواد استفاده شده مرغوب و با کیفیت باشند، احتمالا ماندگاری لیفت مژه و ابرو نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مای لمینیشن برای لیفت مژه و ابرو و مارک لاولی برای لیفت مژه و ابرو، دو مارک بسیار معروف هستند. مواد لیفت مژه و ابرو این دو برند، ماندگاری فوق العاده زیادی دارند و می توانند تا ماه ها، ابروها و مژه ها را خوش حالت نگه دارند.

با کمک مواد لیفت مژه و ابرو این دو برند، می توانید ابروهای هاشوری و مژه های زیبا داشته باشید.

اهمیت انتخاب بهترین کلینیک جهت انجام لیفت برای ابرو و مژه

در حال حاضر، کلینیک های مختلفی در شهر تهران وجود دارند که اقدام به انجام لیفت مژه و ابرو می کنند. اما به هر حال همه خدماتی که در این کلینیک ها انجام می شوند، مناسب همه افراد نیستند. برای انجام لیفت مژه و ابرو باید حتما به کلینیک ها و آرایشگاه های معتبر و دارای مجوز زیبایی مراجعه کنید.

همچنین، نوع مواد به کار رفته برای انجام لمینت ابرو و مژه، اهمیت بسیار زیادی در ماندگاری و کاهش واکنش های بد پوستی دارد. پس سعی کنید به جای مراجعه به کلینیک هایی که هزینه کمی برای انجام لمینت ابرو و مژه دریافت می کنند، به یکی از بهترین کلینیک های لیفت مژه و ابرو مائده عرب مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره
مشاوره واتساپ
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟