امروزه اهمیت به زیبایی و حفظ آن یکی از دغدغه‌های بزرگ افراد شده است. سلامت و زیبایی موها یکی از تاثیرگذارترین عوامل در حفظ زیبایی افراد است. برای رسیدن به این زیبایی و سلامت روش‌ها و شیوه‌های گوناگونی به کار گرفته می‌شوند. یکی از روش‌های موجود که نسبت به دیگر روش‌ها کارایی و تاثیرگذاری بیشتری در سلامت و زیبایی مو دارد، آنزیم تراپی مو است. اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد این شیوه جامع حفظ و دستیابی به سلامت و زیبایی مو هستید حتما تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

آنزیم تراپی مو چیست؟

آنزیم تراپی مو یکی از روش‌ها و شیوه‌های موثر در رشد مجدد مو و تقویت ریشه مو است. این روش نوین در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. آنزیم تراپی یکی از شیوه‌های اثبات شده در درمان طاسی مو هم می‌باشد.

آنزیم تراپی ،یکی از جدیدترین متد صافی و احیا برای موهای آسیب دیده و دکلره شده می باشد. در این روش آنزیم های مو که آسیب دیده اند با جدیدترین و به روز ترین دستگاهها بررسی می شوند و میزان آسیب مشخص می شود. در حالت کلی هر عملی که بر روی مو انجام شود و مواد پروتئینی و تقویتی را به مو برساند، به آن عمل تراپی گفته می شود.با انجام دادن آنزیم تراپی، شما از ایجاد موخوره جلوگیری به عمل می آورید.

ما در مرکز زیبایی مائده عرب به بهترین نحوه ممکن و با حرفه ای ترین محصولات این کار برای شما انجام می دهیم تا رشد طبیعی مو ها برای افرادی که بر اثر دکلره یا آسیب  میسر شود همچنین موهای نازک شده را تقویت نماید.آنزیم تراپی نیز مانند سایر تراپی های مو باعث تقویت ریشه و رشد مو میشود همچنین به عنون یکی از مراقبت های مو میتوان آن را به طور منظم نجام داد تا از ضعیف شدن مو جلوگیری شود.

در روش‌های‌ نوین صافی و احیا مو دیگه نیازی به قرنطینه نیست. بدین صورت که، دیگه نیازی نیست که مواد( مثل کراتین‌های قدیمی و بی‌کیفیت) ۳تا ۴ روز روی موی شما بمونه و یا چند روز اتوکشی انجام بشه.در این روش‌ها موی شما در اتمام کار در همون روز شسته میشه و نتیجه‌ی کار و در یک جلسه و پایان کار میتونید ببینید.

 

آنزیم تراپی مو

آنزیم تراپی مو چگونه عمل می‌کند؟

یکی از دلایل ریزش مو و ابتلا به طاسی وجود آنزیم پروستاگلاندین در موها می‌باشد.این آنزیم با رشد بیش از حد خود در فولیکول‌های مو باعث ریزش و جلوگیری از رشد مو خواهد شد که در مواردی طاسی مو را در پی دارد. امروزه محققان توانسته‌اند محصولاتی را تولید کنند که از رشد این آنزیم جلوگیری می‌کنند.

محصولات تولید شده طی مراحل آنزیم تراپی در کلینیک‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند‌‌. چگونگی عملکرد آنزیم تراپی مو بدین گونه می‌باشد که با استفاده متخصص از محصولات، فعالیت آنزیم‌های نام برده متوقف شده و امکان رشد مجدد موها نیز فراهم می‌شوند.

مزایای آنزیم تراپی مو

  • ترمیم مو
  • تقویت مو
  • نرم کننده ساقه مو
  • احیا مو
  • ترمیم موهای آسیب دیده
  • ترمیم موخوره
  • از بین برنده شوره سر

ما در سالن زیبایی مائده عرب آنزیم تراپی مو و دیگر روش های تراپی را به صورت اصولی ، دقیق و همراه با کادری حرفه ای برای شما بصورت 100% تضمینی انجام می دهیم.

انجام تراپی ها علاوه بر اینکه باعث سلامت ساقه موهای شما می شود می تواند تارهای آسیب دبده مو های شما را نیز درمان کند. در نظر داشته باشید هر کدام از روش های تراپی که خاصیت درمانی برای شما دارند ، اگر به صورت تخصصی و همراه با آگاهی و دانش مربوطه توسط متخصصین انجام نشوند ، می توانند باعث آسیب رساندن به سلامت موهای شما شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره
مشاوره واتساپ
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟