ماسک آووکادو و سس مایونز برای موهای خشک بسیار مناسب می باشد. زیرا هم آووکادو و هم سس مایونز دارای خاصیت آبرسانی به موها می باشند.

تهیه ماسک آووکادو و سس مایونز

۲/۱ از آووکادو را درون ظرفی با چنگال له کنید سپس یک فنجان مایونز به آن اضافه نمایید. مخلوط را به موهایتان بخصوص ریشه مو و قسمتهای خشک بمالید. بمدت نیم ساعت سر خود را بپوشانید حال موهایتان را با آب سرد بشویید. این ماسک باعث نرمی بسیار زیادی بر روی موهایتان می شود ، زمانیکه موهایتان را لمس میکنید نرمی آن را احساس میکنید. درکنار مایونز، آووکادو نیز یک نرم کننده بسیار خوب برای مو بشمار می آید. استفاده از این ماسک برای موهای خشک به شدت توصیه می گردد.

ماسک آووکادو و سس مایونز

خواص آووکادو برای مو

آووکادو برای مو دارای خواص بسیار زیادی می باشد باعث رشد مو ، افزایش ضخامت مو می باشد. استفاده از روغن آووکادو با کنترل چربی مو ، شوره سر را درمان کرده و آب رسانی به موهای شما را انجام می دهد. با استفاده از روغن آووکادو شکننگی موهای شما نیز برطرف می گردد و موهای درخشان و زیبایی خواهید داشت.

خواص سس مایونز برای مو

سس مایونز نیز دارای خواص فراوانی می باشد مایونز می تواند رطوبت رسانی بالایی برای موهای شما داشته باشد. مایونز عنوان یک نوع روغن طبقه بندی می شود. در درجه اول از روغن کانولا یا روغن سویا به همراه زرده تخم مرغ، سرکه و آب لیمو تشکیل شده است.می تواند موهای شما را کمی چرب کند و بعنوان نرم کننده یا ماسک مو بر روی موهای شما عمل کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره
مشاوره واتساپ
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟