اهمیت داشتن مو و پوست سالم و ظاهر زیبا بر کسی پوشیده نیست. آبرسانی به مو یکی از مهمترین راه های مراقبت از مو است. و از آنجایی که مهمترین دلیل برای داشتن ظاهر زیبا وجود پوست و موی سالم است.، ضروری است که مراقبت های کافی از پوست و مو صورت گیرد. استفاده از سشوار و اتو مو به مرور به بافت مو آسیب وارد می کند. بنابراین آبرسانی مو و استفاده از ماسک های گیاهی به مرور سلامت دوباره را به مو بر‌می گردانند.

روش صحیح آبرسانی به مو و پوست سر

خوشبختانه امروزه روش های زیادی برای رفع خشکی مو و استفاده از کرم آبرسان مو و اسپری آبرسان مو وجود دارد. که سبب درخشندگی و احیا مو می شوند. داشتن موی سالم آرزوی بسیاری از مردان و زنان است و بنابراین از هر راهی برای داشتن موی سالم و زیبا استفاده می کنند. اما باید دقت داشت که از روش های اصولی برای احیا مو و آبرسانی به مو استفاده کرد که آسیبی به موها وارد نشود. از آنجایی که مو بافت حساس و شکننده ای دارد باید دقت کافی را داشت و از محصولاتی استفاده کرد که ضرری برای مو نداشته باشند.

آبرسانی به موهای خشک و آسیب دیده

یکی از مهمترین و اصولی ترین روش ها برای رفع بسیاری از مشکلات مو استفاده از آبرسان مو جهت رفع خشکی مو است. که برای این کار موهای خشک و آسیب دیده بعد از مدتی با استفاده از اسپری یا کرم های آبرسان و سایر روش های خانگی مفید درخشندگی  دوباره خود را به دست می آورند.

 استفاده از ماسک های گیاهی، سرم مو، کرم های آبرسان و … از جمله روش هایی است. که این روزها برای آبرسانی مو مورد استفاده قرار می گیرد. قبل از آبرسانی مو و کمک به ترمیم و اصلاح موهای شکننده، خشک و حساس ضروری است که علت این مشکلات شناسایی شود. و بعد از مشخص شدن مشکلات مو از آبرسان های مناسب برای رفع خشکی و آسیب دیدگی مو استفاده شود. با پیشرفت علم و استفاده از دستگاه های پیشرفته، متخصصان پوست و مو در رفع مشکلات مو و پوست به روش های  صحیحی دست یافته اند. که می تواند در داشتن پوست و موی سالم کمک شایانی به افراد کند.

آبرسانی به مو

روش های صحیح آبرسانی مو در منزل و آرایشگاه

امروزه استفاده از ماسک های خانگی یکی از گزینه های مهم برای آبرسانی به مو هستند. که خانم ها استقبال خوبی از این ماسک ها و استفاده از آن داشته اند. تهیه ماسک آبرسان با استفاده از مواد در دسترس در منزل در مقایسه با  آبرسانی مو در آرایشگاه  بسیار کم هزینه تر می باشد. و هر زمان که  فرد احساس کند موها دچار آسیب و  خشکی شده اند این ماسک ها را تهیه و مورد استفاده قرار می دهد.

 از مهمترین ماسک های خانگی که آبرسان قوی برای موها هستند می توان به: ماسک موی موز و روغن زیتون، ماسک مو شیر و عسل، ماسک مو روغن نارگیل و … اشاره کرد. که این ماسک ها علاوه بر آبرسانی به مو، از ریزش مو جلوگیری می کنند. و در استحکام و تقویت پیازچه مو نقش مهمی را ایفا می کنند.

نحوه هیدراته کردن مو

هیدراته کردن مو از مهمترین روش هایی که برای  آبرسانی به مو و تنظیم رطوبت مو  صورت می گیرد. و با استفاده از این روش خشکی مو رفع می گردد. روش هایی همچون شست و شوی بیش از حد، استفاده از دستگاه های حرارتی برای حالت دهی به موها، دکلره و رنگ مو برای مدت زمان طولانی،. سوء تغذیه و مصرف برخی از داروهای شیمیایی سبب می شود که نیاز به هیدراته کردن مو احساس شود.

افزایش سن، استفاده از اتو و سشوار، استرس، استعمال دخانیات، تغذیه نامناسب، استرس و قرارگیری در معرض هوای آلوده و … از مهمترین مواردی هستند. که به مرور در آسیب رساندن به مو و خشکی آن نقش مهمی را ایفا می کنند.

هیدراته کردن مو

استفاده از آبرسان  مناسب مو برای موهای دکلره شده

روش های زیادی برای ترمیم و آبرسان مو برای موهای دکلره شده وجود دارد. که استفاده از روغن زیتون، روغن نارگیل، نرم کننده های قوی و بسیاری از ماسک های خانگی از مهمترین این روش ها برای ترمیم و درمان موهای دکلره شده است. و با استفاده از این روش ها آبرسانی به موها به خوبی صورت می گیرد.

دکلره کردن مو به دلیل استفاده از مواد شیمیایی برای مدت زمان طولانی به مرور آسیب هایی را به بافت مو وارد می کند. با توجه به اینکه هر نوع مو آبرسان خاص خود را دارد، نباید توقع داشت که آبرسانی که برای موهای صاف مناسب بوده است. همان اثر را بر موهای فر یا چرب داشته باشد. بنابراین موهای دکلره کرده هم آبرسان مخصوص خود را دارند که با آبرسانی این نوع موها به مرور سلامت دوباره به مو باز می گردد.

نحوه هیدراته کردن مو

خدمات آبرسانی و هیدراته کردن مو در سالن زیبایی مائده عرب

در سال های اخیر توجه به مو و پوست بیش از هر زمان دیگری اتفاق افتاده است. به گونه ای که تعداد سالن های زیبایی بسیار بالا رفته است. با توجه به اهمیت بسیار بالایی که مو و پوست در زیبایی ظاهر و اعتماد به نفس هر فردی دارند.، ضروری است که برای انجام کارهای زیبایی به مراکز و سالن های معتبر مراجعه کرد.

سالن زیبایی مائده عرب یکی از باسابقه ترین و بزرگترین سالن های زیبایی درغرب تهران است. که معروفیت و محبوبیت آن زبانزد عام و خاص است. استفاده از مواد با کیفیت، استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها، قیمت مناسب و … سبب شده که به یکی از سالن های زیبایی معتبر تبدیل شود. این سالن دارای لاین های مختلفی بوده که هر یک از این لاین ها تخصص خاص خود را دارند.

 وجود مشاورین خبره و با تجربه بهترین راهکارها را برای داشتن پوست و موی سالم به ما ارائه می دهند. مهمترین خدماتی که در این سالن ارائه می شود عبارت است از: خدمات ناخن، خدمات میکاپ، خدمات مو، خدمات ابرو و خدمات زیبایی پوست و مو که در هر یک از این لاین ها متخصصین خبره بهترین خدمات را برای سلامت و زیبایی پوست و مو ارائه می دهند.

مزایای آبرسانی کردن مو

آبرسانی به مو (هیدراته کردن مو) یکی از روش های مراقبت از مو است که سلامت دوباره را به موها باز می گرداند. متاسفانه به دلیل رعایت نکردن بهداشت و استفاده از دستگاه های حرارتی برای حالت دهی به مو و بسیاری از عوامل دیگر  پوست مو دچار خشکی می شود. که اغلب این خشکی با پوسته پوسته شدن و شوره  خود را نمایان می سازد. که امروزه به یکی از دغدغه های مهم برای بسیاری از افراد تبدیل شده که با آبرسانی به مو و پوست مو می توان به رفع این مشکل پرداخت. و درخشندگی موها را دوباره به دست آورد. البته ژنتیک هم در خشکی مو نقش دارد که به این افراد حتما توصیه می شود که مرتب از آبرسان مو استفاده کنند.

مزایای آبرسانی کردن مو

اهمیت هیدراته کردن مو

سالم بودن موها و پوست نشان دهنده سلامت بدن و میزان توجه به سلامتی است. بسیاری از افراد برای داشتن موی سالم هزینه زیادی می کنند.، زیرا مو یکی از عوامل مهمی است که در ایجاد اعتماد به نفس و زیبایی ظاهر نقش مهمی را ایفا می کند. هر چند که توصیه می شود برای رفع خشکی مو و تقویت مو و سلامت آن از آبرسان استفاده شود. اما توصیه می شود که از آبرسانی بیش از حد هم جلوگیری شود.، زیرا بالا بودن  تعداد دفعات آبرسان هم سبب ضعیف شدن موهای شما می شود که این امر خود معضل دیگری برای سلامت مو می باشد.

یکی از مهمترین سوالاتی که توسط بسیاری از افراد برای درمان رفع خشکی مو  مطرح می شود.، معرفی بهترین آبرسان مو است. از آنجایی که تنوع محصولات آبرسان مو بسیار بالا می باشد قبل از خرید باید از معتبر بودن نوع آبرسان اطمینان حاصل کرد.و براساس نوع مو اقدام به خرید آبرسان کرد که بهترین نتیجه را در سلامت مو داشته باشد. زیرا در صورتی که آبرسان مناسب مو نباشد نه تنها در رفع خشکی آن اثر مثبتی ندارد بلکه سبب آسیب رساندن به مو می شود و خشکی مو را دو چندان می کند. خرید از فروشگاه های معتبر و انجام آبرسانی به مو در آرایشگاه های معتبر که به صورت تخصصی در این کار فعالیت دارند توصیه می شود.، زیرا کوچکترین آسیب به مو نیاز به مدت زمان زیادی برای ترمیم دارد.

بسیاری از افراد این عقیده را دارند که آبرسانی مو یا هیدراته کردن بهتر است در آرایشگاه ها صورت گیرد.، در صورتی که برای آبرسانی مو و کمک به سلامت مو می توان در منزل و با استفاده از مواد در دسترس از جمله انواع روغن های گیاهی (نارگیل، زیتون)  و … کار احیا مو و آبرسانی را به خوبی و با کمترین هزینه و با استفاده از مواد کاملا طبیعی انجام داد. مهمترین محصولات در زمینه آبرسان مو عبارتد از: ماسک مو آبرسان، نرم کننده آبرسان مو، سرم آبرسان مو. و روغن های آبرسان مو که استفاده از هریک از این محصولات در تنظیم رطوبت مو نقش مهمی دارند و رطوبت کافی را به موها می رسانند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت مشاوره
مشاوره واتساپ
سلام
چطور می تونم کمکتون کنم؟